۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۱

واکنش استاندار خراسان رضوی نسبت به حواشی مراسم تودیع و معارفه

واکنش استاندار خراسان رضوی نسبت به حواشی مراسم تودیع و معارفه

مشهد- استاندار خراسان رضوی با حضور در منزل یکی از منتقدین مراسم معارفه خود ضمن دیدار و گفت‌وگو با ایشان، نسبت به برخی رخدادهای نامناسب در حاشیه این مراسم دلجویی‌ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: استاندار خراسان رضوی در منزل دختر شهید عرفائی حضور پیدا کرد و نسبت به برخی حواشی روز گذشته، تکدر خاطر خود را اعلام نمود.

به گفته معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی این دیدار، ظهر امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ و بلافاصله پس از شنیدن خبر این اتفاق توسط استاندار خراسان رضوی و با همراهی دادستان مرکز استان، معاونین سیاسی و امنیتی استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

گفتنی است؛ غلامحسین مظفری که خود از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا محسوب می‌شود، در این دیدار ضمن تکذیب شبهات و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی پیرامون برخی از بستگان ایشان، خطاب به دختر گرامی شهید عرفائی گفت: خانواده معظم شهدا، از وفاداران به نظام و انقلاب هستند و اینجانب تکریم شما و همه مهمانانی که روز گذشته به مراسم آمده بودند را وظیفه خود دانسته و از هرگونه رخداد پیش آمده، پوزش می‌طلبم.

کد خبر 6256019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha